m0rten Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hey! min første post her=) Tenker på å kjøpe meg en Audi A4 1.8 eller 1.8T som første bil.. Lurer på hva jeg må se etter når jeg kjøper brukt på A4. Lurer også på hvordan audi holder seg når de har gått over 200'000km? Håper på mye kloke svar! mvh. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hei. Forstillinga bør du sjekke om er bytta eller om det knirker i den. Dette er audis største svakhet. Ville ikke kjøpt en bil som har gått over 200000km, mye slitte delere da. Er mindre problemer med A4 fra 97mod og oppover. Sjekk teknisk stand på bilen, mer viktig med bra teknisk stand en masse stayling osv. Pris har du tenkt deg a? Min er til salg. Sjekk link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1180308&username sender mer info på mail om den skulle falle i smak Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rten Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Søte saker! Men har ikke 150'000kr å bruke på bil.. tenker mer rundt 70-80tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Helt i orden, ta å søk litt rundt på nette så kan du jo poste den her så kan du få noen meninger og synspunkt :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Søte saker!Men har ikke 150'000kr å bruke på bil.. tenker mer rundt 70-80tusen Da får du en lignende bil som meg! Strålende bil med herlige egenskaper. Aldri hatt noen tekniske feil med den, vært nøye på servicer osv. Herlig bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Tror du skal hjøre et meget godt kjøp om du finner en 1,8 t i god stand i den prisklassen, så ta heller å sats på vanlig 1,8. Prøvde en uten turbo, med automat, synes den manglet litt motor, så gå for manuell ;) Meget fornøyd med min så langt, hatt den i hele to uker også :p Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg