Earthquake Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Sinnsykt kul den grillen!! Litt i tvil om hvor mye jeg gidder å gjøre med min, mtp at den er leaset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Da er det kansje ikke like interesant men litt moro er det jo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leetpete Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Mye betalte du for å lakkere front- og bakfanger? Eller gjorde du dette selv? Selv med originalfangere gjør lakkering av disse helt villt mye med bilens helhetsinntrykk. Utrolig fin bil ellers forresten! Siter Touran TDI DSG '05 Polo TDI '00 *solgt* Golf 1.8 GL '86 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 FY SØREN!!!! Det var en herlig, herlig bil! Jeg må si dette, MAKAN for en flott fanger, og grillen, passer så UTROLIG godt :) kjempe messig! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Takker for det, front leppa er votex og grillen er fra mattig. Bak har jeg kun lakkert orginal leppa. Jeg fikk ordnet en god deal med Olrud Kongsvinger så jeg vet ikke hva det kostet og lakkere. Har kjøpt kw justerbart senkesett som skal på til våren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Snasent! Er på jakt etter en Touran selv.. likte fangeren og grillen, selv om jeg savner chrome stiripen! :p Flott bil i rød dette! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touran85 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hei! Flott bil du har!! Har en hvit selv, men sliter litt med å få ut fingeren å få kjøpt på litt stæsj... Planen er å sette på en lik grill som deg og senke den (+ 19/20", har 18" nå..) Har du noen gode tips til et bra justerbart senkesett som ikke koster skjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazz56 Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Touran er en bil som kler sterke farger. Denne er flott å se på. Har akkurat bestilt meg en grønnskilta 2.0TDI Exclusive R Edition X 170 HK Var liit feig med fargevalget - bestilte sort perleeffekt. Når jeg ser din angrer jeg litt. Men kan jo ombestemme meg ennå pga 3 mnd bestillingstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddysdi Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hva heter denne fargen? om det er red spice? Har en 7 seter som er i red spice ser nokså lik ut:) Kunne tenkt meg votex leppa og emblemfri grill, + har vurdert dette senkesettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg