volvolove Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har et lite problem med bilen min i 70km. Det oppstår vibrasjoner i bilen i denne hastigheten og jeg lurte på om det er noen som har tips for å få dette vekk. Problemet det forsviner når hastigheten er oppe i 90 km. Hva burde gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 det første du bør gjøre er å få balansert hjulene :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolove Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 det første du bør gjøre er å få balansert hjulene :) De er det. alt er skiftet bak. men problemet er der for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kan være drivknutene fra girkasse til bakaksling. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolove Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ok, tusen takk for hjelpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Volvo har et oppheng ca midt på mellomakselen midt under bilen.. Gummien på denne, samt lageret, trenger av og til å bli skiftet.. Er dette utslitt/dårlig vil vibrasjoner oppstå sånn du forklarer.. Prøv det før du går løs på kryssene på akselen.. Koster ikke mange 100 uansett.. Du kan også se ette smørenippler på kryssene på mellomakselen, et par pump med fettpressa skader ikke.. :o) Vær obs på at det kan også være hjullager som er slakt.. Er det forann merker du som regel vibrasjoner på rattet.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hva slags volvo kjører du? Det er et par modeller som har dette som svakhet men husker ikke hvem i farta Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg