kak Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by KeLoN Som Kak sier, det er copyright på ALLE bilder (en trenger ikke å skrive det, men noen gjør det for å minne folk på det). Dessuten, hvorfor skal Kak IKKE legge ut bilder på MEDIA delen av et BIL FORUM? Jeg syntes væffal det ikke er noe galt med det.. Jeg synes at folk blir unødvendig SUTRETE fordi jeg påpeker at bildene ikke kan benyttes uten tillatelse liksom.... Er da normal folkeskikk også det da. Går du f.eks bare inn til naboen din og låner/rapper ei bok? :D Siter mvh Ken-Arild Kristiansen webmaster@kak.net http://www.kak.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Bildene kan jo lastes ned og brukes til eget bruk. Kan tilogmed få lagd opp t-skjorter+++ med bildene til EGET BRUK! Blir du litt småirritert hvis noen modder bildene i Photo Shop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg