Zagato Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kondolerer til alle innvolverte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Så sinnsykt kjipt! Håper det går bra med han som overlevde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kjente begge 2, han som overlevde og jeg er barndomsvenner, kjende den avdøde gjennom han andre.. Er utrolig kjipt når slikt sjer... Har vert en hard dag for alle oss som demonterer banen nå etter en slik ulykke.. R.I.P Adrian .. Mine tanker går til tvillingbroren, familie og nærmeste. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kjente begge 2, han som overlevde og jeg er barndomsvenner, kjende den avdøde gjennom han andre.. Er utrolig kjipt når slikt sjer... Har vert en hard dag for alle oss som demonterer banen nå etter en slik ulykke.. R.I.P Adrian .. Mine tanker går til tvillingbroren, familie og nærmeste. Tankene mine er med alle dere som var innvolvert som førere og funsjonærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 sånnt skal bare ikke skje, faen ass...det er forjævelig.. kondolerer til venner og familie.... faren min sku egentlig hatt rødekors vakt der, det kunne vært han, men uansett hvem det er så er dette helt grusomt, fy faen...og tenk han som kjørte bilen.. glad noe sånnt aldri har skjedd i sporten jeg driver med hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Her er ei minneside som er oppretta. http://svilands.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Stakkars tvillingbroren da, må være helt forjævelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kondolere til venner og familie av avdøde, og håper han andre som ble påkjørt kommer seg. Føreren av bilen har det nokk ikke så greit han heller Forstår bare ikke hva de tenkte på når de lagte en svær åpning mellom betongblokkene. Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det var tillaga ei avkjøringssone mellom der som vaktene skulle stå og tribuneanlegget for dei bilene som ikkje klarte innbremsinga. Desverre så traff bilen heilt ute på sperringene i en enorm fart og traff dei to som oppholdt seg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kondolerer :( Går nok ikke ann å forestille seg åssen de føler nå, også han som kjørte... Rip Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg