JHU Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Jeg har en 79 golf stående som har vært en kombinert bruksbil/hobby bil... men når jeg flyttet på den sist fant jeg egentlig ut at dette er ingenting å ta vare på... den har blitt utrolig rusten og er egentlig bare å hive... men jeg vet at det sitter mye snåle deler på den som en annen golf 1 eier kansje ville hatt... Det særeste med bilen er fronten... jeg brukte en kombinasjon av en brei-ribbet golf2 grill og et par hovedlykter fra en Jetta 1... og resultatet ble ganske tøft synes jeg... Frontplaten er moddet for å ta bort buene etter frontlyktene... og det er vanlige golf skjermer + grillspoiler. Videre er det en sort passasjer stol i den og baksete GTI dash konsoll med klokke motoren har gått bra så lenge jeg har hatt den... "fliser" (hehe) en 1.8 golf lett av noen grunn... 40 senkefjærer er det på den og 13" felger i et grufullt design Men karrosen er bare å hive... men dørene og bakluka er vel greie.... + panser og fangere Jeg kan godt ha den stående... den plager ingen... men er det noen som er trenger en delebil så kan den hentes mot vrakpant og 500.... Den står i Sandefjord, Vestfold 92495271 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supafly Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Hvordan motor sitter det i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Det sitter en hissig 1500 motor i den.... Bilen er en "S" hvis det har noe å si... Den er IKKE trimmet... men gikk bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Har du et par bilder av den? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Skulle ønske jeg hadde bilde av den fra sine glans dager... men jeg kan se om jeg får tatt et bilde av fronten i hverrfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg