culsmog Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 få faen så tøff denne er.. e filmet på 80 tallet og derfor e det minimalt med juks i den.. se selv..http://video.google.com/videoplay?docid=3688185030664621355&q=isuzu forresten viss noen vet hvilken sang det der er så vil eg gjerne vite det :P Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 kul film...mye fete stunts..de bila de hoppa med i starten må da ha blitt vrak.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 tror rett å slett de gir en go faen om de knuser en 10-15 biler.. festeste måå jo være når de tar 360sladd med 2 biler som e maks 30cm fra en annen Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Karaja - She Moves, heter sangen :) Morsom reklame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Karaja - She Moves, heter sangen :)Morsom reklame takker Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ai ai ai! hadde dagens trafikk vært så synkronisert... :thumbs: Men hvordan fikk de til den tohjulskjøringen? er det fake, eller går det faktisk an? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ai ai ai! hadde dagens trafikk vært så synkronisert... :thumbs:Men hvordan fikk de til den tohjulskjøringen? er det fake, eller går det faktisk an? rampen de bruker til å komme opp på 2 hjul er vekke men er nok fult mulig.. og viss du tenker på når den tar "stoppie" så tro eg det e faket med en slags rigg som løfter bilen bak.. men har faktisk sett en mini ta stoppie Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Denne har vært oppe før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jaja, fake eller ikke, det var så stilig fordiom :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jepp sykt rå film som alle bør ha fått sett.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 har vært oppe før.. men råe stunts:) kjøre på to hjul funker.. sett det sjøl på orntlig..:) kjøre ned trappa sånn var jo litt rått da:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 En slik vil jeg ha! De bila der var dritkule! Alternativ til billi driftebil detta:blah: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg