vitiqo Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 komplett turbo kit til honda passer motor typer D serie kittet er splitter nytt aldri blitt brukt alt er i sin eske. manifold, wastegate, turbo t3/t4, intercooler, rør, silikon slanger, bov. turbo accsesories følger med eks. slanger til turbo kjøler, vacum slanger osv.. 15,000,- første mann til mølla tlf 97090647 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 dyrt....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Langt i fra dyrt! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hehe. har ikke engang en honda, og jeg kunne tenkt meg å kjøpe til den prisen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 dyrt....! ble du mista i bakken når du var liten?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ble du mista i bakken når du var liten?? Tror han ble kastet jeg! ;) Var en meget god pris det! Løp og kjøp Hondalovers! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg