carwasher Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hei. i går forsvant plutselig bare suben. jeg feilsøkte litt rundt og kom frem til att det var signalkabelen som hadde fått brudd. så i dag prøvde jeg med en ny signalkabel. men da kom det bare en slags "helikopterlyd" og elenetet klikka mongo. skrudde av så fort jeg kunne. tok ut signalkabelen. skrudde på igjenn og samma drittet skjedde. ¨nå tørr jeg ikek gjøre noe mere :P noen som har en aning om hva som kan være galt ? allt er en uke gammalt ca Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 er det en uke gammelt så har du vel garanti? ville kontaktet forhandleren. det skal ikke komme noe lyd ut av forsterkeren om det ikke er koblet til noe signal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hei. i går forsvant plutselig bare suben.jeg feilsøkte litt rundt og kom frem til att det var signalkabelen som hadde fått brudd. så i dag prøvde jeg med en ny signalkabel. men da kom det bare en slags "helikopterlyd" og elenetet klikka mongo. skrudde av så fort jeg kunne. tok ut signalkabelen. skrudde på igjenn og samma drittet skjedde. ¨nå tørr jeg ikek gjøre noe mere :P noen som har en aning om hva som kan være galt ? allt er en uke gammalt ca Skjerp språket ditt! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Skjerp språket ditt! Mvh Dag Johansen hm tror du har missforstått :P digger rf forsterkeren :) er va som galt hva jeg lurer på ^^ Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hmmm virker som om det er en kortslutning i forsterkeren en eller anna plass. er det noe jeg burde få på garantien ? :S den er kanskje maks 2 uker gammal. Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 har du garanti så kontakt forhandleren først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 har du garanti så kontakt forhandleren først. er vell kjøpslåv på den tenkte jeg på ? lurte på om det er noe jeg burde regne med er min feil eller om jeg får det dekka ? får gå til forhandleren i morra elrs :( Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er vell kjøpslåv på den tenkte jeg på ?lurte på om det er noe jeg burde regne med er min feil eller om jeg får det dekka ? får gå til forhandleren i morra elrs :( ja jør de du Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er vell kjøpslåv på den tenkte jeg på ?lurte på om det er noe jeg burde regne med er min feil eller om jeg får det dekka ? får gå til forhandleren i morra elrs :( Gå på skolen heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Gå på skolen heller.. den begynner ikke før 21 ;) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 det er vel ikke dekket av no garanti eller kjøpslov hvis d har kommet ett brudd i kabelen, og pga. det kommet en kortsluttning i forsterkeren? D er d jeg ville kalt brukerfeil, og sist jeg sjekka var ikke det dekket av noe garanti... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg