Gå til innhold

Zyregrønn volvo 240 på Omlidstranda i Stavarn

Ranger emnet


Harrykladdina

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på litt info om denne?

 

Jeg var på Omlidstranda i Stavarn. Hvor jeg da bodde på campingen en uke. La da merke til denne,som sto parkert ved en vogn.

Jeg er jo stort fan av volvo 240 og denne falt temlig i smak.

Vil bare ha litt info jeg:)

 

prøver å legge in bilde, så skal se om det virker:)

 

 

dsc00063kz3.jpg

play the life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det ikke den der som lå til salgs på autodb for en god stund siden til en rimelig drøy(da mener jeg altså dyr) pris a? Mener å huske den tribal-greia, da det hører hjemme på risere istedet for en 240. Det var ikke turbo da den var til salgs iallefall. En litt tøff detalj er at dørhåndtakene bak er fjerna.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den bilen utenfor en butikk på sand i nord-odal. da var den i drift som familiebil. kjerringa ute og handla med 2 unger i baksetet.. kjerringa var riktignok ikke så veldig gammel da, hehe. la merke til den med en gang jeg også, for så litt kul ut på avstand. ikke så imponert når jeg så den på nært hold etterpå...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den bilen utenfor en butikk på sand i nord-odal. da var den i drift som familiebil. kjerringa ute og handla med 2 unger i baksetet.. kjerringa var riktignok ikke så veldig gammel da, hehe. la merke til den med en gang jeg også, for så litt kul ut på avstand. ikke så imponert når jeg så den på nært hold etterpå...

 

Jepp, ser den nesten hver dag på Sand.. og den er familiebil.

Ler like godt hver gang jeg ser hu fyller bensin i bagasjerommet..

 

vil heller ikke påstå att jeg liker den så veldig godt heller..

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår