ragua Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 cola smaker bra med glassfiber og polyester virker det som, for har det som fast drikke selv ;) Cola med 2% herder gjør susen! ;) Begynner å bli fornøyd med denne bilen nå. Litt småtteri som står igjen... Er den første glassfiber installasjonen vår så... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Så jævlig pent ut, venter på fler bilder når bilen er ferdig :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 så ut som knall jobb! får håpe han hverken har barn eller bagasje! ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ble utrolig bra! Eneste som trekker ned på bilen nå, er den originale fargen på innsiden av bagasjelokket:( Han må gjøre noe med det:P Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ble utrolig bra! Eneste som trekker ned på bilen nå, er den originale fargen på innsiden av bagasjelokket:( Han må gjøre noe med det:P Jeg sto å kjefta på han i hele går og i hele dag over den greia der... :hvaskjera Han som har lakkert bilen er en god venn av eieren så dette blir gjort på fritiden hans og det er det ikke akkurat så mye av. Skulle vist bli fikset når bilen blir satt på vinterlagring. Vist ikke finner jeg frem sprøyta selv... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Får ta en liten update. I går fikk vi kobla opp siste rest og fikk liv i alt. Lyden ble veldig bra!! Bilen blir som sagt satt inn i vinter å da skal vi ta siste rest av finish på den. Det skal støpes noen liste rundt kanter og eier snakket om at han ønsket custom dørpanel. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Pen innstallasjon. Gromt enderør :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Pen innstallasjon. Gromt enderør :) Hehe, komt på 3" japsepotte nå... Noe jeg var imot ja.. :boxers Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har du fått gjort noe med resten av bilen nå eller? Frontsett og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har du fått gjort noe med resten av bilen nå eller? Frontsett og slikt? Frontsett er montert. MB Quart ble satt inn i dørene. Jeg har sagt at vi kan godt støpe opp nye dørpanel til han. Får litt bedre helhetsinntrykk da. Vi får se hva han ønsker.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Strøkent prosjekt karer! venter selv på en 3'er golf coupé, som må ha litt stereo i seg! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ragua.Detta kæn du...........:blunk: :blunk: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ragua.Detta kæn du...........:blunk: :blunk: Per.... Tusen takk for flotte tilbakemeldinger! Alltid like koselig! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 satan det ble bra! så nettopp igjennom tråden for første gang! lakken ble flått. passet dritbra Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg