ragua Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Holder på å bygge anlegg i en Golf for en kunde. Vi tenkte på å lage noe i glassfiber denne gangen. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Likte denne best..................:thumb :thumb http://ragua.vestnes.org/flolo/DSC01230.JPG Neida,utrolig artig å se prosjektene deres.............:respect Per... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Likte denne best..................:thumb :thumb http://ragua.vestnes.org/flolo/DSC01230.JPG Neida,utrolig artig å se prosjektene deres.............:respect Per... Det der er god stolen sin!!! :D Har vært ute i hele kveld å pussa på den kassa der... Vi bestemte oss for å gjøre noen endringer på den så... :) Kommer vel med noen flere bilder i morgen.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 jeg kjente meg selv igjen i denne :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 jeg kjente meg selv igjen i denne :Phttp://ragua.vestnes.org/flolo/DSC01236.JPG Det går med noe cola.. :thumb Fikk nesten juling da jeg kom med pepsi... :iconsm Skal teste kassa i bilen i morgen. Den står nå og får montert stylinga si.. Så er det inn i lakkboksen.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 morro når du har fler prosjekter på gang ;) golf prosjekter er et must å følge med på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 morro når du har fler prosjekter på gang ;) golf prosjekter er et must å følge med på :) Har å gjøre på ja... Har 4-5 kunder til på ventelista.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 morro når man blir litt "kjent" og flere viser interesse og ønsker byggverk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 morro når man blir litt "kjent" og flere viser interesse og ønsker byggverk :) Ja det har vist seg at folk er veldig intr. i dette. Problemet er jo at de som tar på seg slike jobber tar seg grådig betalt.... Derfor har jeg lagt meg på et prisnivå som er veldig akseptabelt for de fleste... Bedre å tjene litt enn ingenting.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 kunne ikke vært mer enig! legger dem bare frem planene sine og parkerer bilen hos deg, eller blir dem i nærheten og får litt innput? Gøy med litt arbeid man liker på fritiden osv! og blir jo som sagt littegrann igjen for det :) Men nå skal ikke jeg plage tråden med mer OT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Ja det har vist seg at folk er veldig intr. i dette. Problemet er jo at de som tar på seg slike jobber tar seg grådig betalt.... Derfor har jeg lagt meg på et prisnivå som er veldig akseptabelt for de fleste... Bedre å tjene litt enn ingenting.. :) Intressant.Begynner å planlegge litt ombygging av dørene foran på Golfen 4 neste år.Håper å bli noe likt med denne.Bare i Focal skrift.Sånn ca.ville du ha tatt for en sånn type jobb..........:thumb :thumb Ellers står det :respect av det du holder på med.... http://work.caraudiomall.co.kr/doorwork/P1012497.JPG http://work.caraudiomall.co.kr/doorwork/P1012563.JPG Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 kunne ikke vært mer enig! legger dem bare frem planene sine og parkerer bilen hos deg, eller blir dem i nærheten og får litt innput? Gøy med litt arbeid man liker på fritiden osv! og blir jo som sagt littegrann igjen for det :) Men nå skal ikke jeg plage tråden med mer OT :) Som oftest diskuterer vi litt ja. Jeg gir dem vanligvis 3 valg. 1. Bygge for at det skal spille bra. 2. Show-off 3. Begge deler... Dog mer arbeid = dyrere Er opp til kunden om han/hun vil oppholde seg i området menst jeg bygger i bilen. De fleste setter den bare fra seg og kommer tilbake når jeg er ferdig. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Dersom det er første gang du arbeider med glassfiber må jeg si meg imponert. Så veldig bra ut faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Dersom det er første gang du arbeider med glassfiber må jeg si meg imponert. Så veldig bra ut faktisk! Laget noen småting med glassfiber før men dette er første gang jeg lager noe såppas stort. Kassa ble levert til kunde idag. Passet veldig bra i bilen. Den skal nå sendes til lakkering. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Pass på å legge ut bilder av det ferdige resultatet da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg