vegardrs Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 så skikkelig pent ut! men ossen ble det forran subbene egentlig? savna ett par bilder til, hadde vert kjekt å sett hvordan bagasjerommet så ut når det ikke var gjort no også. liker arbeidet ditt!:): Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Fytti så nice! :D: Det må jeg bare få si :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 så skikkelig pent ut! men ossen ble det forran subbene egentlig? savna ett par bilder til, hadde vert kjekt å sett hvordan bagasjerommet så ut når det ikke var gjort no også. liker arbeidet ditt!:): Foran subbene ble det bare trekt opp med stoff. Var vanskelig å få gjort noe skikkelig der. Kan hende jeg skal støpe til noen deksler. Glemte å ta bilder før vi begynte, men jeg kan love deg at 200sx S14 IKKE er lett å bygge i! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Flott ragua! Digger gjennomførte installasjoner. Absolutt ett forbilde her ;-) Står subene inn i seteryggen? Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Flott ragua! Digger gjennomførte installasjoner. Absolutt ett forbilde her ;-) Står subene inn i seteryggen? Ja, subbene står inn mot ryggen så når han vil ha skikkelig grombass i bilen slår han bare ned ryggen. Er sykt trykk av de subbene der! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Foran subbene ble det bare trekt opp med stoff. Var vanskelig å få gjort noe skikkelig der. Kan hende jeg skal støpe til noen deksler. Glemte å ta bilder før vi begynte, men jeg kan love deg at 200sx S14 IKKE er lett å bygge i! oi da, ossen vanskelig da? jeg har nemmelig lyst å kjøpe en s14 om ikke så alt for lenge til. hva er det som gjør den vanskelig? er det lett å få lyden inn i kupên foresten? du har foresten en fin jobb må jeg si! :thumb Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 oi da, ossen vanskelig da? jeg har nemmelig lyst å kjøpe en s14 om ikke så alt for lenge til. hva er det som gjør den vanskelig? er det lett å få lyden inn i kupên foresten? du har foresten en fin jobb må jeg si! :thumb For å si det sånn: Vi laget en ny ordbok med banneord når vi bygde i denne bilen. S14 har et bagasjerom som får rocky mountains til å se ut som en flat mark. For å få lyd inn i bilen valge vi å sette porter i hattehylla samt vende elementet mot ryggen. Dette fungerte utmerket! Vist du har tenkt å bygge det på samme måte er 8" det største du kan bruke i en S14.... Får ikke plass til noe annet omtrent uten store modefikasjoner. Ellers var det en fryktelig morsom bil. Fikk kjøre en tur sammen med eier. :) EDIT: Jeg har forresten en mal til bunnplate i S14. Så vist du skulle få deg tak i en slik bil og ønsker anlegg skal jeg fikse bunnplate til deg. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 For å si det sånn: Vi laget en ny ordbok med banneord når vi bygde i denne bilen. S14 har et bagasjerom som får rocky mountains til å se ut som en flat mark. For å få lyd inn i bilen valge vi å sette porter i hattehylla samt vende elementet mot ryggen. Dette fungerte utmerket! Vist du har tenkt å bygge det på samme måte er 8" det største du kan bruke i en S14.... Får ikke plass til noe annet omtrent uten store modefikasjoner. Ellers var det en fryktelig morsom bil. Fikk kjøre en tur sammen med eier. :) EDIT: Jeg har forresten en mal til bunnplate i S14. Så vist du skulle få deg tak i en slik bil og ønsker anlegg skal jeg fikse bunnplate til deg. ;) høres ut som en utfordring hvertfall. bunnplate, mener du da ei plate som dekker gulvet i bagasjerommet for å få alt flatt? der for jeg har lyst på den, morsom bil med motor, 4 seter og bakhjulstrekk:thumb Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 spørs om det kanskje blir en 15 tommer på meg, så jeg kan nok ikke gjøre det på samme måten:-P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 høres ut som en utfordring hvertfall. bunnplate, mener du da ei plate som dekker gulvet i bagasjerommet for å få alt flatt? der for jeg har lyst på den, morsom bil med motor, 4 seter og bakhjulstrekk:thumb Ja en plate som gjør at bunnen blir jevn... 4 seter? tja... vil kalle det 2 jeg... kanskje 3... :p Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ja en plate som gjør at bunnen blir jevn... 4 seter? tja... vil kalle det 2 jeg... kanskje 3... :p er baksetene så gale? er jo ikke jeg som skal sitte der så det går vell greit:-P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Da var denne bilen død... :shock: Bilen landa på taket og snurra endel ganger. Den såg ganske ødelagt ut. Det eneste som var helt i bilen var... Ja, riktig... Bilstereo installasjonen.. ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 huff da! håper du fikk pengene dine før smellen da, hehe :) Hvordan spillte dette forresten? bygget helt tett mot baksete ryggen og uten porter opp eller frem?? Skal til å bygge i liknende sedan snart.. svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 huff da! håper du fikk pengene dine før smellen da, hehe :) Hvordan spillte dette forresten? bygget helt tett mot baksete ryggen og uten porter opp eller frem?? Skal til å bygge i liknende sedan snart.. svein Bygget helt tett mot baksetet med porting opp i hattehylla. Spilte helt rått!!! Kan anbefale Ground Zero subbene! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 sorry mye mas på meg ;) men gikk portene fra kassa,eller rommet mellom setet og kassa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg