ragua Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Subber: Ground Zero GZHW 20X Frontsett: Hertz HSK165 Forsterker: Audison LRx 4.1k 2x130W + 1x800W RMS Diskanter i a-stolpe på plass. Frontsettet... Guuudd shitt!! Demping lagt i dørene... Bassrefleks til subbene... God lyd inn i bilen... Tar form baki... Subkassa mot bakseteryggen.. Kledd subbkassa inni med filt.. :) Dukker jo opp litt besøk av og til også.. :) Subbene + en sliten snekker i farta... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 fy f da!! er det alcantara det er trekt opp med baki? så meget good ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 fy f da!! er det alcantara det er trekt opp med baki? så meget good ut!! Det er alcantara ja. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 helt rått. syns du er kjempe flink jeg:D er det dyrt å få ombygd baki??:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 helt rått. syns du er kjempe flink jeg:D er det dyrt å få ombygd baki??:P Njei... Kommer litt an på hva du er ute etter. MDF installasjoner er billigere enn f.eks glassfiber. Denne bilen ble det brukt ca 30 timer på. Tar en timespris på ca 200,- eks. mva. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 oki. hørtes ikke så ille ut det:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Har sett en del på det dere gjør og jeg er imponert! Alltid en pen vri men ikke "overgjort" Ser bra og profft ut! Cheers. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har sett en del på det dere gjør og jeg er imponert! Alltid en pen vri men ikke "overgjort" Ser bra og profft ut! Cheers. Tusen takk for det! :) Vi bygger etter den tanken at det skal være mulig å sette bilen sammen orginal igjen ved ett evnt. salg der kjøper vil ha et orginalt bagasjerom istede. Liker også at ting ser rent og pent ut. Må ikke lage ting overalt selv om det også kan være tøft. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 fytte da :) så pent ut! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Igjen, veldig flott... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Igjen, veldig flott... Tusen takk! Morsomt å se at dere liker installasjonene! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hvordan har du gjort det ang lufting til forsterkeren her? Kjører du vifter i sidene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hvordan har du gjort det ang lufting til forsterkeren her? Kjører du vifter i sidene eller? Åpent på hver side samt midt under. Hele reservehjulsbrønnen er tom så der er bra med lufting. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 OT men er alcantara osv kjøpt på installbay eller har du tilfeldigvis en litt rimeligere leverandør?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 OT men er alcantara osv kjøpt på installbay eller har du tilfeldigvis en litt rimeligere leverandør?? Denne ble kjøpt via rizla her på forumet. VELDIG enkel å jobbe med faktisk! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg