Mustang_Magnus Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 heisann jeg satt og titta litt på leon`er på finn.no og autodb.no da jeg sikla over noen 1,8t 20v....så fikk jeg se det stod fremhjultrekk:eek: er det riktig? må jeg opp på Seat leon cupra r...for å få 4x4? da blir det så dyrt.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ja, det må du. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hmm okey, går vell mulig ann og bygge om da? er så dumt når den råe bilen kommer, også må man brekke den ut:( dumt av seat\audi\vw..hehe og sette fwd på den, skulle vært 4x4 eller rwd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Leon 4 har vel 4wd og 1,8T (noen har v6) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Leon 4 har vel 4wd og 1,8T (noen har v6) Har de? Trodde ikke man fikk dem med 1.8T jeg, men mulig jeg tar feil. Får dem med 1.9TDi, det er i hvert fall sikkert. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 så på autofil nå, da sa di til og med at crupra r var fwd, mens 1,9 tdi 4 er den som har 4x4, ligger jo i navnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon20VT4 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hei, min bil er 4x4. Leon ble levert med haldex kobling på 1,8t, samme som golf og s3. Heter da Seat leon top sport i norge. Denne bilen ble ikke levert til alle land. I england ble ikke bilen levert f.eks. min er en 2001 modell 1,8t 180hk. Kjempe bra bil uten konkurrenter mener nå jeg. Klikk inn på linken så får du sett bilen. Hvis du kjøper en slik bil vil du garantert ikke angre. Jeg og zamot har mange tips hvordan du skal få ut det beste av denne bilen. Hvis du har spørsmål så bare send PM. Lykke til med bilkjøp Siter Seat Leon 2001 mod 20VT 4 Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hei, min bil er 4x4. Leon ble levert med haldex kobling på 1,8t, samme som golf og s3. Heter da Seat leon top sport i norge. Denne bilen ble ikke levert til alle land. I england ble ikke bilen levert f.eks. Så du har bare 'juksetrimmet' med spolier og slikt? :) Flott bil; så den i Trondheim på VACN-treff mener jeg? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon20VT4 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Det stemmer at jeg var en gang på treff i trondheim ja... Spørs jo hva du mener med juksetrimmer det... Bilen står nå hos ES tuning for oppgradering, større turbo osv... Så blir nok ikke mye juksetrimming. Men cupra R fronten er hare helt rå, så den måtte jeg ha... :) Siter Seat Leon 2001 mod 20VT 4 Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Men cupra R fronten er hare helt rå, så den måtte jeg ha... :) Var bare den jeg tenkte på - jeg trodde det var en Cupra R. Men nå kommer du vel til å kjøre rundt de bilene etterhvert da? :) Beklager off-topic.. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurbo Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har de? Trodde ikke man fikk dem med 1.8T jeg, men mulig jeg tar feil. Får dem med 1.9TDi, det er i hvert fall sikkert. Jeg kjørere hvertfall rævva av den slitne auda'n din... Tro det er diesel du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg kjørere hvertfall rævva av den slitne auda'n din... Tro det er diesel du... Ja vel? Og hva har i såfall det med saken? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Bare for å gjøre en til klart; Leon Cupra R har IKKE 4x4.. Leon Cupra R har framhjulstrekk Leon 20VT har framhjulstrekk Leon 4 20VT har 4x4 Leon Cupra Tdi har 4x4 enig da? :) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 tror en sånn her hadde gjordt seg på min kommende leon :) + em chip fra ts-tuning http://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=159514 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon20VT4 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Den turboen ser bra ut ja. Send PM til Zamot. Han har byttet til k04 i sin bil, der er det mye tips å hente! Siter Seat Leon 2001 mod 20VT 4 Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg