Dr_S Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Trenger å bytte bremser, både foran og bak begge sider. Noen som vet hva slikt vil komme på i pris? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 bare klosser eller skiver også? klosser koster nesten ingenting.. skiver koster rundt par tusen for settet.. Koster ca 5000 for komplett EBC Green stuff sett :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Bestiller skiver jeg da, men originalt blir for dyrt..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Tenkte jeg skulle kanskje ha meg ventilerte skiver, siden jeg allikevel skal bytte...Hvor fåes dette billig? Biltema? Eller bør jeg heller satse på vanlige skiver?:rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 bmwspesialisten.. de har :) eller så hadde jeg satset på komplett EBC bremser.. tror det koster ca 5000 til e36.. da får du gromme bremser Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by BMW-323 bare klosser eller skiver også? klosser koster nesten ingenting.. skiver koster rundt par tusen for settet.. Koster ca 5000 for komplett EBC Green stuff sett :) Har du erfaring med EBC Green stuff settet?? Vurderer sterkt og kjøpe det i.o.m at jeg har lite bremseklosser igjen :rolleyes: Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 jeg har orginale skiver og green stuff klosser, dette funker som juling når det er litt varme i klossene Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Har også hørt at de er veldig bra. De røde var vist no drit.. KUN for bane.. var så vidt de bremset ved vanlig kjøring.. Mins bruttern hadde tenkt å bytte bremser på en tidligere M3 96mod, (leveres med sinnsykt bra bremser org.) De anbefalte da komplett green stuff og mente de skulle være enda bedre. Og så slipper man all den sotingen.. allways shiny wheels :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by BMW-323 Har også hørt at de er veldig bra. De røde var vist no drit.. KUN for bane.. var så vidt de bremset ved vanlig kjøring.. dette har noe med varmen og kjøringen å gjøre, green stuff klossene fungerer ved vanlig og hardere kjøring, da bremser de optimalt, mens red stuff må ha høyere varmeverdi Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 som jeg skrev.. rød er for bane.. de grønne er perfekte.. bra bremser til vanlig kjøring og holder lenge til noe banekjøring også.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Etter som jeg har hørt, slites disse klossene mye fortere ned..:rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 de røde eller grønne? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 green stuff Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 vel, levetiden skal være mye lenger enn orginale. Er værtfall det de reklamerer med. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg