froorf Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 var en tur på den lokale bilhuggern i dag og så etter noen deler. da så jeg en mk1 med det eldste dashbordet (med rundt speedo og tach) der. så rimelig helt ut også. fangerne var desverre plukket av. er det Hva kan det være verd? -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 50 lapp.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 tja.. løp og kjøp sier jeg.. by et skambud.. slike ting er tøffe og ha Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Var der crom speil og dørhåndtak på den? Hvor var dette i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by antheus Var der crom speil og dørhåndtak på den? Hvor var dette i landet? skal sjekke i morgen. ter er i trøndelag. nermere bestemt på orkanger -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 har du ikke bilder av dette dashbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 fikser det også i samme slengen -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by froorf var en tur på den lokale bilhuggern i dag og så etter noen deler. da så jeg en mk1 med det eldste dashbordet (med rundt speedo og tach) der. så rimelig helt ut også. fangerne var desverre plukket av. er det Hva kan det være verd? -frode alt på en ureinser er verdt å redde ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by nitewlkr alt på en ureinser er verdt å redde ;) AMEN til den :D Tilbake til topic: har du sjekket om den har de dørhåndtakene og speila? Hvis så skal jeg ha.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 sjekket litt mer. var en vanlig ls. fra 77 speil og handdtak var borte. skal se om jeg får lagt ut bilder fra dashen i løpet av helga. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg