tommyel Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 For en tid tilbake lå det en sort gti med rødt interiør på Finn.no... den stod til salgs sammen med en cab og en jetta var det vell. Kostet 40 000 eller noe i den duren. Var link til den her, men finner det ikke igjen!! Noen som kan hjelpe meg? Haster :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 INGEN som kan hjelpe meg? Hadde vært evig takknemlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ny bil tommy ? va på meca i dag, så deg ikje :( Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 For en tid tilbake lå det en sort gti med rødt interiør på Finn.no... den stod til salgs sammen med en cab og en jetta var det vell. Kostet 40 000 eller noe i den duren. Var link til den her, men finner det ikke igjen!! Noen som kan hjelpe meg? Haster :): tror den er solgt.... hva tenkte du på der a? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Spurte om det samme på VACN forumet for en måneds tid tilbake og fikk svar om at bilen var solgt. Mener den gikk for rundt 45k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Så ingen har link til bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Så ingen har link til bilen? har ikke link til den.. men jeg har en masse bilder av den og mailadressen hans.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg