Gå til innhold

Rust Bullit Erfaring så langt.

Ranger emnet


Hot Rod

Anbefalte innlegg

enste jeg kan si om rustbullet er at jeg har sendt flere mail til fyren på rustbullet.no og sagt jeg skulle kjøpe ..men har aldri fått svar..

hadde avtalt og alt at jeg skulle få beskjed når han skulle få inn mer.. men ingen svar,til og med ikke etter 2 mail ekstra med mas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne på rustbullet sia.. men skjønner ikke helt forskjellen på produktene akuratt.. Det er Vanlig rustbullet.. åsså er det rustbullet automotive..

 

Åsså står det six shooter og double shot..

 

 

Hva er det forskjellige?

 

må skaffe meg noen bokser av dette snart..

 

Forskjellen på vanlig og automotive er tykkelsen på lakken. Automotive er tynnere for at den kan spøytes på. Vanlig rustbullet er tykkere og kan pensles på feks understell.

 

Forskjellen på six shooter og double shot er at det er 2 eller 6 kanner med lakk på ca 1 dl hver.

http://rustbullet.no/doubleshot.htm

http://rustbullet.no/sixshooter.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enste jeg kan si om rustbullet er at jeg har sendt flere mail til fyren på rustbullet.no og sagt jeg skulle kjøpe ..men har aldri fått svar..

hadde avtalt og alt at jeg skulle få beskjed når han skulle få inn mer.. men ingen svar,til og med ikke etter 2 mail ekstra med mas...

 

Prøvd å sende han pm her på forumet? daggis kaller han seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enste jeg kan si om rustbullet er at jeg har sendt flere mail til fyren på rustbullet.no og sagt jeg skulle kjøpe ..men har aldri fått svar..

hadde avtalt og alt at jeg skulle få beskjed når han skulle få inn mer.. men ingen svar,til og med ikke etter 2 mail ekstra med mas...

 

 

Da tror jeg det er noe galt med mailen din. Mulig jeg har glemt å si ifra til et par stykker etter at jeg fikk inn det siste partiet, men 2 purremailer, nei, de har jeg ikke fått.

 

Send meg gjerne en mail til. Evnt. en PM her, så skal vi få ordnet det.

 

 

Ellers så anbefaler jeg nå Automotive til så og si all bruk på bil, har endret litt mening der. Den vanlige tåler bittelitt mer, men etter å ha prøvd endel er det såpass lite at det ikke er noe å bry seg med. Automotive trenger derimot bedre inn i plateskjøter. Vanlig kan dog være greit å bruke på veldig tykt gods, bærearmer og slikt, men ellers er det automotive som gjelder.

 

Automotive kan også pensles.

 

Når det gjelder risting så er det viktig å være litt forsiktig. Hvis du lager hull i lokket må man jo riste for å få blandet det skikkelig, la det da gjerne stå litt så boblene blir borte før påføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår