MSpeed Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Leste bare på http://www.rustbullet.com at man ikke burde riste beholderen før man la det på bilen for å unngå disse boblene. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ja. Men snakka med daggis som selger det. Så lenge det ikke er luft bobler når man stryker det på så går det jo bra. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Er inne på rustbullet sia.. men skjønner ikke helt forskjellen på produktene akuratt.. Det er Vanlig rustbullet.. åsså er det rustbullet automotive.. Åsså står det six shooter og double shot.. Hva er det forskjellige? må skaffe meg noen bokser av dette snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 enste jeg kan si om rustbullet er at jeg har sendt flere mail til fyren på rustbullet.no og sagt jeg skulle kjøpe ..men har aldri fått svar.. hadde avtalt og alt at jeg skulle få beskjed når han skulle få inn mer.. men ingen svar,til og med ikke etter 2 mail ekstra med mas... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Olsen_nissan skrev: Er inne på rustbullet sia.. men skjønner ikke helt forskjellen på produktene akuratt.. Det er Vanlig rustbullet.. åsså er det rustbullet automotive.. Åsså står det six shooter og double shot.. Hva er det forskjellige? må skaffe meg noen bokser av dette snart.. Forskjellen på vanlig og automotive er tykkelsen på lakken. Automotive er tynnere for at den kan spøytes på. Vanlig rustbullet er tykkere og kan pensles på feks understell. Forskjellen på six shooter og double shot er at det er 2 eller 6 kanner med lakk på ca 1 dl hver. http://rustbullet.no/doubleshot.htm http://rustbullet.no/sixshooter.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 mEhE skrev: enste jeg kan si om rustbullet er at jeg har sendt flere mail til fyren på rustbullet.no og sagt jeg skulle kjøpe ..men har aldri fått svar..hadde avtalt og alt at jeg skulle få beskjed når han skulle få inn mer.. men ingen svar,til og med ikke etter 2 mail ekstra med mas... Prøvd å sende han pm her på forumet? daggis kaller han seg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 976 46 768. Telefonen fungerer også etter at internett ble funnet opp. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Corolla: takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 mEhE skrev: enste jeg kan si om rustbullet er at jeg har sendt flere mail til fyren på rustbullet.no og sagt jeg skulle kjøpe ..men har aldri fått svar..hadde avtalt og alt at jeg skulle få beskjed når han skulle få inn mer.. men ingen svar,til og med ikke etter 2 mail ekstra med mas... Da tror jeg det er noe galt med mailen din. Mulig jeg har glemt å si ifra til et par stykker etter at jeg fikk inn det siste partiet, men 2 purremailer, nei, de har jeg ikke fått. Send meg gjerne en mail til. Evnt. en PM her, så skal vi få ordnet det. Ellers så anbefaler jeg nå Automotive til så og si all bruk på bil, har endret litt mening der. Den vanlige tåler bittelitt mer, men etter å ha prøvd endel er det såpass lite at det ikke er noe å bry seg med. Automotive trenger derimot bedre inn i plateskjøter. Vanlig kan dog være greit å bruke på veldig tykt gods, bærearmer og slikt, men ellers er det automotive som gjelder. Automotive kan også pensles. Når det gjelder risting så er det viktig å være litt forsiktig. Hvis du lager hull i lokket må man jo riste for å få blandet det skikkelig, la det da gjerne stå litt så boblene blir borte før påføring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 beklager sytet..du har ivertfall fått en pm nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg