retard69 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har vurdert å kjøpe en golf g60. Men hører at det er bare trøbbel med kompressoren. Er det noen som vet om dette er tilfelle? Å hva vil vedlikehold/overhaling av kompressoren si? Og hvor ofte? Mange spørsmål gitt:helpme: Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Er selve G-laderen som trenger hyppig overhaling. Men nøyaktig hvor lenge du kan kjøre om gangen vet jeg ikke. Dette avhenger vel litt av om den er portet osv. Hvis du ikke får svar her, så anbefaler jeg deg å lage en tråd i Golf 2-forumet, eller eventuelt sende en PM til Polo Classic på forumet her. Temmelig sikker på at han kan svare deg på det du skulle lure på:): Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 en standard g60 kompressor har eg hørt at må overhales hver 10.000km lite holdbare greier men når den ryker i det monterer du "bare" turbo, my bedre... Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 en standard g60 kompressor har eg hørt at må overhales hver 10.000km... Da har du hørt feil!!!! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg