VillmanN Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Jeg har et strøkent eksemplar av en 97 mod saab 900 på hånd, som jeg kanskje kjøper/får. Men det er ikke turbo på den :fuckme2: .... går det an å ettermontere turbo, det er 2liters motor.. og isåfall, hva vil dette koste? Og hvordan vil dette påvirke serviser osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det er jo altid mulighet for å turbokonvertere bilen, men mitt råd er heller å kjøpe deg en som alerede har turbo. Mye jobb å mye penger vis man begyner på ett slikt prosjekt. Mvh myrT Siter # 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil) # 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil) http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/ Member of:Saabturboclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillmanN Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ok takk skal du ha. :) Har bestemt meg for å enten ha den som den er uten snurbo, eller rett og slett kjøpe en annen bil. Planen var å style å montere anlegg, men det er nesten ikke verdt å gjøre noe som helst på en saab uten turbo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Saab uten turbo... ehhh... da er det bare en Saab... Ja, se om du finner en med turbo... En helt annen bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg