Hans Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Var vel masse pes (rykter?) om at det var slutt på at det ble godkjennt.. Noen som har no info..? Vet jo at Gammer`n skal bygge.. Jeg vil nemli å ha :m'm: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hmm skal vel gå å godkjenne? min skal godkjennes snart så:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 scrat skal også inn med sinn...går fint..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hørt noe snakk om at amcar har noen papirer på det med registrering av åtter volvo Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hørt noe snakk om at amcar har noen papirer på det med registrering av åtter volvo Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Netopp en på var haug som godkjendte en Volvo med 8`er i. Ca 2mnd siden. Så det skal nok la seg gjøre ja. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg har et skriv fra Volvo som beskriver at 240'er har bremser ol som er godkjent til 200hk, og 220hk om du bygger om til varevognbremser og fjærer.. For å få godkjent 8'er står det at du må ha Volvo's eget stab-stag mellom støtdempertårn og torpedovegg og litt sånn.. Kan sikker mail'e når jeg kommer på min vanlige pc.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 har en blekke med det samma selv:) skal godkjenne min nå så:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg har et skriv fra Volvo som beskriver at 240'er har bremser ol som er godkjent til 200hk, og 220hk om du bygger om til varevognbremser og fjærer.. For å få godkjent 8'er står det at du må ha Volvo's eget stab-stag mellom støtdempertårn og torpedovegg og litt sånn.. Kan sikker mail'e når jeg kommer på min vanlige pc.. :) har en kompis som er helt volvo, han påsto at bilens kaross ikke er godkjennt til mer enn 220 gamp (240) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jamen jeg vet allt om de reglene som er, men har hørt fra flere kanter at det er slutt på å godkjenne det.. Men ser ikke ut til ar det stemmer, så jeg er glad og fornøyd ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg