Honda_Accord Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Lurer på hvor mye effekt, jeg kan hente ut av en 1,6 liters motor på 90 hk, ved å sette trimkam og plane topen????:D Det er en honda motor :cool: Siter Present: 1993 Audi 80 2.3 "Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80" xHonda Accord 1981 (Super bil) ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Trenger nok _litt_ mere informasjon om motor, årsmodell osv. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 kan sikkert sette på en turbo. men da må mye gjøres med motoren for og forsterke saker å ting. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_Accord Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Motoren er en 1981 modell som har gått 168 000km. Siter Present: 1993 Audi 80 2.3 "Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80" xHonda Accord 1981 (Super bil) ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 da går det kanskje ikke så peht! spar heller til en bedre bil.. er nesten ikke vits å bruke penger på den bilen. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_Accord Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 ja vurderer sterkt å kjøpe meg ny bil, som iallefall er noen år nyere;) Siter Present: 1993 Audi 80 2.3 "Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80" xHonda Accord 1981 (Super bil) ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Kjøp nytt luft filter og sports eksos.. (feks: simons). Da har du vertfall lyden.. Men tviler sterkt på at det er noe effektøkning.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 kjøp ny uten tvil... ingen vits å legge penger i en slik bil. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 0,75 hk???? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Jeg kan nok ikke anbefale deg å trimme den motoren. Eller koste på noe på den bilen. Er trist å si det, men alt du måtte ønske av turbokits, styling og så videre må du nok lage selv. Har faktisk ikke sett noe noe sted på nett om verken trim eller noe annet til din Accord. Hadde du derimot hatt en 1990-modell eller nyere...! Til den bilen får du stort sett alt du kunne drømme om. Har telt iallefall 20 forskjellige stylingkits til denne, og angående motor: er ikke mye jobb å sette inn H22A-motoren fra Prelude på 200 hester i den bilen. Det sørgelige er, uansett hva man gjør med den, så kan man ikke kjøre fra at den er håpløst forhjulsdrevet :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_Accord Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Har tenkt mye på å kjøpe meg en prelude. Ja, det er vel lite vits i å trimme en så gammel bil. Siter Present: 1993 Audi 80 2.3 "Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80" xHonda Accord 1981 (Super bil) ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg