Gå til innhold

Dumpventil på 1.8T

Ranger emnet


vwaudi

Anbefalte innlegg

bare å få tak i en med 25mm tilkobling det, plugge resirk hullet med noe passende, trebit el hva som helst, og koble på dumpen på den andre...

 

pysj pysj

 

enten det eller så må du plugge begge hullene, kjøpe et t-stykke og montere mellom ic og gass spjeldet...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvordan i helvete kom du til der ovenfra???

 

jeg har ikke no skli/plast plate under motorn, så alt jeg trenger og gjøre er å parkere med snuta utafor en litt stor fortauskant og legge meg på rygg

 

mend et enkleste for senere modifikasjoner av dumpalumpa er jo å flytte hele drite opp mot gass spjeldet, da er det bare å åpne panseret når man skal stramme/justere dumpen...

 

vwaudi: skal du ha åpen dump? har du sjekka at bilen din kan kjøre med åpen dump?

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til så ikke noe men følte meg frem og fikk vondt i armene hehe..

Har ett t stykke der du snakker om og jeg som er tettet han som hadde den før meg har hatt på åpen dump der men han må ha hatt begge 2 der han..

 

må vell blokere til den gamle på en måte da eller?

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle bestille denne,http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php/cPath/24/products_id/34

 

Passer disse Tilkoblings nipler på slangen ..

 

På 1,8T bør du ha resirk ventil. Ellers vil bilen gå fett hver gang den dumper. Over tid vil dette ødelegge lambdasensor og katalysator

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merka at bensin forbuket gikk opp... med åpen...

men har resirk nå, feit lyd i den!!!

 

men annet en bensin forbruk, merket jeg ingenting annet på bilen, den gikk like fint. så tydelivis kan AEB motor kjøres med åpen hvis det er ønskelig...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merka at bensin forbuket gikk opp... med åpen...

men har resirk nå, feit lyd i den!!!

 

men annet en bensin forbruk, merket jeg ingenting annet på bilen, den gikk like fint. så tydelivis kan AEB motor kjøres med åpen hvis det er ønskelig...

 

hva slaks resik ventil har du?

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår