-zlurv- Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Post dine ferdige modds til konken her! Du har lov til og endre denne 1 gang! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 orginal: Modd: Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 orginal: Modd: mess with the fro you go pro:respect http://bilforumet.net/images/smilies/respekt.gif :respect Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hehe. thanks Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Prøv og ikke ha så mange inlegg uten Ferdige modds..:p Min ferdige: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Dette er min ferdige Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Her er min, satset på litt diskre "factory tuner" look på bilen. Hvit med carbon skjerm og bakluke. sotet framruta, antydning til sotning på baklyktene. Fjernet håndtaket på bakdøra og bremselyset. Bakrutevisker. Dypere avsluttning på fangeren bak (mot hjulhus) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Original: Modd: Bildet må zoomes maks for at det ikke skal se blurry ut når du ser det i stor skjerm;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har updatet med ferdig chop nuh, gjorde den ferdig et par dager før fristen, så no worries;) Takk for bakluka, Kevve! :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Joda det skulle ikke være noe problem;) Har mailet den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 orginal: Modd: No offence, men det ser ikke ut som samme bil. Ingen linjer etc som er like. Trodde cockpit med dør og vindu skulle være like som originalen, men det er de ikke, speilet er ikke likt, pluss at du har klippet mye i skyggen til høyre, så det ser ut som du har satt inn en ny bil. Ligner mer på en chevy. Du lå godt an til å få min stemme, men hvis jeg ikke får vite at det er mitsuen, så må stemmen gå til en annen:( Legger meg flat og beklager hvis jeg tar feil her, men det ligner bare ikke på mitsuen... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Her er min mod Synd den bakluka di ikke følger formene på bilen i det hele tatt. Har bilen din i det hele tatt bakrute? Ser ut som du har rute, men at den beklagelig har havnet litt vel langt ned. Og de "finnene" på bakfangeren mangler jo halve spissen opp mot fangeren på nr2. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Prøver meg på en jeg også, ble ikke 100% fornøyd med "ris-koker`n" min da. [/img] Åpne bildet for å se den i full skala pga at carbonen blir dårlig når den er krympa. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Synd den bakluka di ikke følger formene på bilen i det hele tatt. Har bilen din i det hele tatt bakrute? Ser ut som du har rute, men at den beklagelig har havnet litt vel langt ned. Og de "finnene" på bakfangeren mangler jo halve spissen opp mot fangeren på nr2. sånn det går når man ikke finner noen Evo bakluke! =/ Og det med diffuseren; vil ha det sånn;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det med blomsterenga, det passa ikke inn.. Ser ut som den flyr oppå blomstene.. Få det heller til å se ut som bilen står I og ikke OVER enga.. Sideskjørtene går forbi hjulene.. Men resten blei jo forsovit bra da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg