ZyreX Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Nei... Men det står jo i rammenummeret feks.. Gå å sjekk her: http://www.volvo240.dk/main.asp?f=16 Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Like greit å se på selve motoren. Enten på lappen foran på reimkåpa, eller å se hvordan toppdeksel og forgasser evt. sprut det sitter på motoren. Lavt oljepåfylningslokk og alu farget toppdeksel = B2x serien, høyt påfylning og sort toppdeksel = B2xx serien. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 :hello: Motoren er en B230A med 110 HK :D gleder meg som et barn på julaften til å prøve den :D Må bare klare bilteorien og få skilt på bilen så er jeg igang :D Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sitter nå å koser meg på jobb. Har funnet et billig 240 Bross kit som jeg kunne tenkt meg. 4.400,- er jo ikke så dyrt. Er jo så vanvittig mye jeg må gjøre :p Å få det gjort billigst mulig er heller ikke lett :p hihi :pics Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Like greit å se på selve motoren. Enten på lappen foran på reimkåpa, eller å se hvordan toppdeksel og forgasser evt. sprut det sitter på motoren.Lavt oljepåfylningslokk og alu farget toppdeksel = B2x serien, høyt påfylning og sort toppdeksel = B2xx serien. Glenn den lappen har jeg bare sett etter '86, på B2xx-serien.. Så trokke det hadde hjulpet han.. Men jeg kan jo ta feil.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Fant ut hvordan motor jeg hadde via Mekonomen sitt bilregister og den tidligere nevnte nettsiden. Mekonomen sitt bilregister holder styr på stort sett alt. Annbefales :m'm: Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Fant ut hvordan motor jeg hadde via Mekonomen sitt bilregister og den tidligere nevnte nettsiden. Mekonomen sitt bilregister holder styr på stort sett alt. Annbefales :m'm: finner det registeret hen da? har leita men finner det ikkje eg:(: fint utgangspunkt dette:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 finner det registeret hen da?har leita men finner det ikkje eg:(: fint utgangspunkt dette:D: Din 240 i avataren? Trykk på "Reservedeler og tilbehør" kanppen til venstre. Så taster du inn reg. nret ditt :) Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sitter nå å koser meg på jobb. Har funnet et billig 240 Bross kit som jeg kunne tenkt meg. 4.400,- er jo ikke så dyrt. Er jo så vanvittig mye jeg må gjøre :p Å få det gjort billigst mulig er heller ikke lett :p hihi :pics men du, det kit'et der er jo i sverige.. ergo, påløper frakt! men, svensk kr er lavere enn norsk.. videre, skal du ha tilbake svensk moms, så den går opp i opp med den norske.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 4,400.00 SEK = 3,805.51 NOK Er det ikke bare å få det sendt til en plass i SWE ? og så hente det der ? Og bare betale 4.400 SEK + porto ? Eller er det et mer avansert regnestykke? :eek: Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Din 240 i avataren? Trykk på "Reservedeler og tilbehør" kanppen til venstre. Så taster du inn reg. nret ditt :) ok takker:): nei er nok ikkje det, men skal sjå slik ut når eg er ferdig:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hehe ikke noe prob. vett'u :m'm: Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Det er ikke noen som vet av en metallic 850r vinge til meg ? Og kanskje øyelokk :p:happyhappy: Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 I dag får jeg setetrekka. Tror de er ganske fancy:thumb Har åsså fått tak i servopumpe og lister så de skal settes på :D Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 heah. koselig å spøle opp plena til farn din idag:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg