R_Style Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Si no ifra hva du finner ut av.. skal jo åsså ha et om ikke så lenge.. ;) Da var coilovers/justerbart senkesett bestilt alt... Ble Eyecandyracing sitt Vmaxx sett, ble kostende 5,5K + frakt, syntes ikke det var noe ille pris, men man får sikkert det man betaler for... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 that's life... :rolleyes: Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 KW og FK er jo noe av de bedre understellene du får kjøpt :) Har hørt om flere som ikke blir førnøyd med slike "billig-sett", men har tilgode å høre noe som helst om Vmaxx tror jeg. Hverken positivt eller negativt :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 KW og FK er jo noe av de bedre understellene du får kjøpt :) Har hørt om flere som ikke blir førnøyd med slike "billig-sett", men har tilgode å høre noe som helst om Vmaxx tror jeg. Hverken positivt eller negativt :) Vmaxx settet ble sammenlignet mot FK, og at det skulle være et bra sett... Hva som blir sagt og hvordan det er i virkeligheten, er to forskjellige ting, men skal gi fra meg lyd så fort settet har kommet frem, og er montert på bilen... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Gratulere med ny bil:) Fin denna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gratulerer med fin bil! Bare få gang på felger, senk og eksos, det jeg har, og det holder! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gratulere med ny bil:) Fin denna! Takk så mye Magnus...! Får håpe den blir bedre etterhvert ;) Brunerune: Blir som sagt senking nå så fort bilen er hos meg, også får vi se hva som skjer etterhvert... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg