GGGolf Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Selger panser "luftintak", baklukespoiler, midtkonsoll med plass til målere, svarte "trekk bak til 3dørs golf. har slike halve hjulbuelister til bakskjermen, og slik pastikk dings på bakluka som er på bildet! kom med bud. Bilen skal vrakes. selger seff andre deler av bilen også:) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 får ikke hele bilen til vrak pant da? :P Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 hehe..... viss du vil ha en bil med hundre hull i så greit for meg, men den må hentes. Kondensatoren på fordeleren er ødlagt, så 1.3litermaskina går ikkje for øyeblikke. men karrossserie er ikkje bra. berre så det er sagt. og eg skal selge unda "brukende" deler før den blir vraket. (viss noken vil ha deler da) ellers går den til vrak, eller vrakpant. Bilen står i Lavik 2t nord for bergen! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBT Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ser du har brune dørtrekk, dem er det kansje noen som er intressert i hvis dem er i god stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jeg foreksempel er interessert i brune dørtrekk i god stand.. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jeg foreksempel er interessert i brune dørtrekk i god stand.. den er i god stand. den høgre har ei lita rift rett over dørhandtaket. venstre er strøken. høgre også ellers strøken! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 sendt en pm Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du har en pm Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg