[M-Tech] Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hei. jeg har apex 60/40 senkesett. d fungerer brukbart spør du meg. den er både lav å stiv, men når man har 18" blir d lett får det subber. framme har jeg valset skjermene 4,5cm på hver side..;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hvem har valset skjermene dine? Mine trenger en seriøs omgang etter jeg fikk på 8,5x19... Ser jo bra ut, men må ha mer plass til dekkene. Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Dr_S Ahh...samme felger som meg :) BBS RC, meget pene på E36. Har senket litt mer jeg da....i vognkortet står det 65 mm bak og 50 foran :) :) Har du senket mer bak enn framme?!?!?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 må være feil det!? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Jeg har noen kammerater som gjorde det,ble veldig bra. men har fortsatt problemer men det er med at hele hjulet tar oppi innerskjermene, men d går seg til. jeg prøver å få med ett bilde men får ikke til å minske d, får bare beskjed om at det er for stort, og når jeg minsker det ned er det får mange kb.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg