quik Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Så er den endelig her:D Bare å bynne sparinga nå:) http://www.audi.no/wip4/v2/template2/default.epl?cat=2372&id=9963 *sikle* Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 selger bilen min snart, en sånn må jeg bare ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Fytti grisen den var fiin. en av de peneste bilene jeg har sett i sølv... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 å fytti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Audi har gjort det igjen! som de så mange ganger gjør! :) Nydelig! Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 gleder meg til duellen R32-S3!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Likte den gamle bedre, men det var et fint interiør da :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Lenge kjøre Audi!:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Me want!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 fin bil.....men er vel litt tullete med et ratt som ikke er rundt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 det er jo rundt, bare kanskje ikke helt ovalt :) Men men.. ikke alle tissefanter er bein heller. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Synd Audi har er så lite nyskapende i designet sitt og at de tviholder på grillmonster fronten. De tidligere Audi`ene var vesentlig penere.. Forøvrig vil jeg si at S3 er en morsom og sprek bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Grillen er jo det som kjennetegner audi. Kan ikke bryte ut av alt kjennetegn de har for å skape en ny bil.. det er oppskriften på dårlig branding. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Greit nok, men de har jo klart seg bra uten monstergrillen, har de ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WIMP_A3 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hvis du ser på grillen til de tidligere modellene til Audi, så ser du en klar utvikling mot den grillen de bruker i dag. Første A6'en var det f.eks en latterlig stygg grill på, så kom den en facelift som gav den større grill, og så enda en facelift med enda litt mer markert grill osv... Tror ikke dette er noe Audi kom på rett før de skulle lage de nye modellene, og jeg må si at utviklinga har nådd et fantastisk toppunkt med de nye grillene. Ser ikke mange andre biler på veien med så hissig og markert front! :) Det er nå min mening. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg