Respons Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Jeg bare lurer på det .Sånn som nå har jeg lyst til å fortelle alle att Jonus har kjørt fort som faen på Mantorp idag. Han har kjørt 9.57/258km.t snakk om syk Audi 90. Jeg vet ikke om jeg for nevne andre bilforum men Zatsy.com har jo ett forum som heter Allment. altså alt mulig om bil (en bil du har sett,hørt om andre bil ting. Dere har mange forum men ikke en sånn (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Off topic er jo kansje et egnet sted? K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 (en bil du har sett,hørt om andre bil ting. Dere har mange forum men ikke en sånn (tror jeg) En bil du har sett = Carspottings, ganske langt oppe (nr 3 fra toppen tror jeg) under "Andre forum". Hørt om andre bilting: Annet bilrelatert, nr 4 fra bunnen under "Andre forum". Annet bilrelatert het tidligere Off Topic, men det ble for mye som ikke var bilrelatert der.. Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Respons, kan lønne seg å lete litt i forumet før du poster ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Herre må da være lov å spørre ffs! "Les før du skriver" "Søk i foumet" Samme svar hver gang! Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg