Kingswood Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Jeg har mistet 5giret. Hva er den mest vanlige feilen når det detter ut? Det lyser ikke i dashbordet heller. Kassa er ca 1 år gammel så den tror jeg er i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ledningene som går til bryteren i girspaken har sikkert falt av.. da lyser det ikke. eller så er en sikring defekt... så lenge du har strøm så skal det lyse Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Eller relèet kan være ødelagt.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kingswood Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Er det noen spm vet hvor det releet sitter? Er det noe nummer på det visst der sitter flere i lag. Det er en turbodiesel motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 På min var det ikke releet, men jordinga som sjekker om den er i 4.gear. Det du kan gjøre er å bytte ut overdrive-releet med et vanlig rele, og bytte bryteren på gearkula med en av/på-bryter. Da skal du kunne skru av og på OD. i alle gear. Hvis ikke feilen er et anna sted da. Releet er det store gule. Litt kronglete å komme te uten å ta ut sigarettenner. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Mitt rele er rødt.har muligens ett bilde å legge opp.*sjekke* Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kingswood Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Fannt ut av det. Det er bryteren på girstanga som er defekt. Det virker visst jeg holder oppe reverssperra samtidig som jeg trykker på knappen. Får vel på hoggen å finne en girstang. Kan jeg bruke fra 240 viss jeg finner ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg