Gå til innhold

Stambo´s 6N2.. :)

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det! :D Tja, har sett badlook, men syns ikke den er såå pen på 6n2 karosseriet.. blir lissom litt kantete på en måte. har også lyktesenkere liggende, så får jo litt "look" med de, men syns den ser bedre ute de på.. :)

Lav er den :) har heiset den litt nå med vinterhjula, siden de var lavere enn sommerhjula.

Lurer på å kjøpe nye sommerhjul, men veeldig usikker! er pene de jeg har også, så jeg vet ikke... hmm

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Såpass! :D ikke værst at folk gidder det :D Takk for det! du så sikkert at det har skjedd endel siden starten, og vært igjennom en del forskjellig.. Men nå er jeg fornøyd med hva det har blitt også :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitti å sett igjennom tråden nå, virkelig pen bil du har!!

og masse fine biler =)

 

Har et lite spm, vurderer å senke min egen, er det dødfødt å senke den bare med fjærer uten dempere?

Eller er det bare og spare penger til skikkelig justerbart? =)

 

Kan ikke senkes så mye pga vil ikke miste all komforten.

 

Erik

- 1998 VW PASSAT 5VT

 

x 2001 VW POLO 6N2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Erik! :D

Det spørs egentlig på bruken, og hvor mye du vil legge i det. Jeg hadde fjærer og org dempere første sommeren, og det funket jo gull det, bortsett fra den ikke var lav nok :p Da var den også stivere enn med FK settet jeg hadde andre sessongen. Jeg ville kjøpt justerbart til min bil. Heller et billig justerbart enn bare fjører, fordi da kan du få den høyden du selv syns passer, også kan du justere opp eller ned hvis du f.eks. hiver inn stor stereo, så ikke bilen blir "baktung".. Hvis du skjønner :)

Supersport, som jeg har nå, det er knallstivt når jeg har sommersenken! det og 17" har så å si ingen fjeringsvei og er rett å slett knallstivt! Men jeg har justert den 1cm opp nå på vintern, og satt på 15" hjul, og bilen er helt en annen! en drøm å kjøre! og samtidig, ligger den godt på veien :) Jeg har BARE godord om Supersport! MYE heller det, enn bare fjærer! :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår