Sonick Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Får vel ikke ut nye oblater neste gang hvis det er en mangellapp på bilen ? ?? Jeg fikk da godkjent senkesettet mitt på biltilsynet med tyske TUV papirer .... Han oversatte det selv .. Trodde dem skulle kunne det jeg ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Jonte Trur dem e pliktig til å ta i mot papiran fordiom dem e på tysk. Det du kan gjøre e jo da å oversette sjøl, ta med dæ ei tysk ordbok og finn ut lamme de ka som står der.. Eller så kan du bare drite i mangellapp'n. Æ fikk mangellappe på min visker osv osv.. Men, æ orka ikke dra, og de sa nu ingenting på 2-3 mnd.. Bare å veiv ned rutan når du kjøre inn til biltilsynet :) kunna tenkt å fått lest litt om disse Tüv godkjenningene. lurer på om dinside hadde noen artikler om det en gang. Jeg har sett veldig mange gamle gubber på tilsynet som ikke aksepterer tuv papir fordi de er på tysk, og at de i så fall må oversettes av godkjent/autorisert oversetter (med stempel og alt) for at de skal lese de.. men tuv står jo over statens vegvesen, etc.. kunna tenkt å hatt noe å vist til neste gang en tilsyn gubbe begynner å sutre. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hadde du ikke hatt så grønn bil hadde du ikke blitt stoppa :D Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by lazzario Hadde du ikke hatt så grønn bil hadde du ikke blitt stoppa :D Vet du, det tviler jeg faktisk ikke på.. De ble vel misunnelige når den vistes bedre enn den spygule brødboksen deres :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 :D :D :D :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Juks :P Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Njaa.. :P Står jo i en sånn hump da.. :P Er ikke så veldig kjørbart i den høyden der da. Men, ser jo litt fett ut :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Nesten like lav min som på bilde går helt fint deT =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Starky Nesten like lav min som på bilde går helt fint deT =) Bare nesten? Min ligger på bakken der da.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 tjah.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=306666 Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by cyanide tjah.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=306666 Håpe å selge i byen? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Burde vel kunne få mer en 15000 for den ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg