Helios Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Du kunke tenke deg å selge felga dine? hehe.. dem hadde passa myyye bedre på bilen min trur jeg ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Du kunke tenke deg å selge felga dine? hehe.. dem hadde passa myyye bedre på bilen min trur jeg ;P heh!:) alt er vel til salgs for rette prisen da.. :D neida, men hvis du hadde hatt noen greie 15" 5-eikere, såeh..? no lignende av rh cup / enzo cup.. kanskje vi kunne ha bytta? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Er ikke umulig at jeg vet om noe ja.. vi får se.. skal ta en liten kikk rundt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Trødde litt hardt på bremsa på lørdagskvelden.. Kom en knekkelyd og pedalen sank litt lengre inn.. Og bremseeffekten var halvert. Skjønte ikke helt tegninga. Har aldri sedd ei skive som har knekt av sånn :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 oj..! flaks at den knakk i 20 km/t da.. tror nesten jeg har brukt opp flaksen min for i år nå jeg.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Best å hive på ei ny eller to.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 kunne jo blitt skummelt det der! hehe..ser du har møe grønn lakk på genseren din ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Så bra ut til å være lakkert hjemme i garasjen. Jeg ville ha polert felgkanten da blir den rå veit du ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by cyanide Faktisk samme farge.. VAG sin fine grønne.. :P Faen, er min så grell ?? :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by vwgolf2 kunne jo blitt skummelt det der! hehe..ser du har møe grønn lakk på genseren din ja ;) Er jo golf-mekke-klærne mine.. Eller, kjeldress da.. ;) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Mk2-16v Så bra ut til å være lakkert hjemme i garasjen. Jeg ville ha polert felgkanten da blir den rå veit du ;) Ja, har vært inne på tanken. Tror jeg skal gjøre det nå som jeg har nye skiver og klosser. Blir kanskje ikke så sinnsykt mye støv på sinnsykt kort tid da.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by pololars Faen, er min så grell ?? :D Jeg syns din virker _mer_ grell.. Om det er mulig da! :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Ble imponert jeg cyanide ! :) Ingenting er som positive folk som gir seg ut på slike "oppgaver", lakking av bil i garasje ;) Så dog ut som at du fikk det veldig bra til! Bilen ble som ny :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by kimoajajaj Ble imponert jeg cyanide ! :) Ingenting er som positive folk som gir seg ut på slike "oppgaver", lakking av bil i garasje ;) Så dog ut som at du fikk det veldig bra til! Bilen ble som ny :) tja, det ble jo ikke så aller værst.. har aldri lakka noen ting før jeg :D såvidt brukt sprayboks.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Har jo ennå ikke lagt ut noen bilder av interiøret.. Men når dere ser bildene skjønner dere hvorfor :D Ser ut som et dårlig utedass inni jo.. GTI stoler fra golf 1 foran. GTI baksete. Samme som kimoajajajaj sitt. Momo ratt og hvite skiver.. (nei, ikke lakkert inni dørene) ;) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg