Kong-Erik J Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nå må vi ikke ødelegge denne tråden med snakk om min bil da. Men for å svare så går det på langt nær så bra som mange tror. Må huske på at Audi er tunge biler. Min har 1860 kg TØR vekt. Så med stereo og meg og bensin/andre vesker +++ så er det nesten 2 tonn som skal flyttes. Så 325 høres kansje mye ut men det det er også mye som skal flyttes på. Husker ikke eksakt tall men mener det er 0-100 på 6, ett eller annet. som står oppgitt fra fabrikken. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 var berre ei lita setning då, men no måtte eg jammen skrive et innlegg til.. 0-100 på 6sek er ikkje dårli heller! seriøst, 1860k tørrvekt :scared såg i et papir eg hadde liggande at s6 med femmar har 1700kg tørrvekt, men den er vel tyngre pga v8 er av alu? du må ikkje svare viss du føle at du førsøpla tråden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg kan bare svare på jeg. Det er Joakim85 som må vurdere om jeg/vi forsøpler tråden eller ikke. Mener V8 er 60 kg tyngere en 5'ern. er ikke så mye på motoren. Men jeg har også automat (ja tragisk jeg vet) som veier sinnsykt mye. Også spørs det jo også hvor mye utstyr du har i bilen. El seter, takluke, AC, etc etc etc. Det er ikke 0-100 på 6 sek men 6 , ett eller annet. Nærmere 7. Nei det er ikke dårlig. Langt der ifra. Men det er så mange som bare WOW så mye hk!!! Den må jo gå noe helt sinnsykt. Var bare det jeg skulle frem til. Den går ikke så fort som mange tror. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 var berre ei lita setning då, men no måtte eg jammen skrive et innlegg til.. Var innlegg fra andre også men det ble slettet igjen. Som jeg svarte på i tråden øverst på siden her. Så det var ikke bare ditt innlegg den var rettet til.:hello: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kommer uppdate på litt=) ja var dum nok til å forhåndsbetale:S Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hehe=) dere forsøpler da ikke tråden=) barre hygglig me litt prat da=) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Noen som har felger til salgs da?? fikk ikke de andre felgene så:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S::S:S:S:S:S Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg