stratoc Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hei alle dere som er bilstereointeresserte:) jeg har tenkt å sette inn et anlegg i min ford sierra `87 mod og lurer på om infinity kunne ha vært det rette for meg. er det noen her som har erfaring med infinity??? isåfall hva anbefaler dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Zetec har en del erfaring med merket ;) hva var det du tenkte på å bruke?? finnes så mye forskjellig vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg hadde infinity subber i min mondeo. Jeg hadde reference-sereien, men kappa skal visstnok være bedre. Jeg fikk ganske bra trøkk med to stk 10" i bagasjen... Fornøyd med de jeg hadde ihvertfall... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomfs Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Infinity er kanskje ikke akurat merket du skal kjøpe vis du er ute etter SPL og TRØKK. men seff er det mye lyd i Infinity også. den nye Reference serien har litt rokka lydstil mens Kappa'en er mer som MB Quart og Seas vis du har hørt disse merkene. bruker Kappa Perfect selv og selv synes jeg de er verd vær eneste krone... Kappa Perfect 12.1 koster under 2000 per stk, så du får mye sub for penga ettersom jeg har forstått er Infinity forsterkere som oftest oppgraderte JBL'er , så om du ser en Infinity med litt lavere utgangseffekt,høyere noice-ration og pris en en JBL med ellers like spesifikasjoner er det sikkert sammen innmat i de to. (med unntak av kondensatorer og transistorer som er av høyere kvalitet på Infinity) Siter x:3xMazda 323BF (rest in pieces) Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Turbo 1985 (til en gang jeg får tid...) kjører daglig en cosmo-grønn og dau Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg har et par 13cm infinity reference høytalere i hatthylla. Synes de spiller svært godt. Har egentlig bare gode erfaringer med dem, både når det gjelder montering og lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hadde 2x infinity componentsett i min forrige bil. Et stort pluss var at de var veldig lettdrevne. Savner lyden i den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratoc Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 takker for alle svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg er kanskje litt treg, men infinity spiller definitivt mye trøkk også... Jeg dro over 140dB ved 47Hz med 2 stk 10" subber i en sierra, og vil ikke si det er så gæli.. (Kappa Pefect 10.1) 10" versjonen koster 1790,- og 12" versjonen koster 1990,- Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg