Gå til innhold

Em 1:8 track Hverven

Ranger emnet

dr.enos.pork

Anbefalte innlegg

Noen som var der i dag. Var å så finalen jeg,er helt sinnsykt hvor bra de gutta kjører.

Så at du var klar med kameraet der Kid-A, Vil si du er litt modig som tør å ligge med fjeset helt inntil "vantet" i ene svingen,ryker fort en nese der:D :D :D .

Fikk du noen bra bilder du kan legge inn?

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scanneren min har tatt ferie, ringer og bestiller reparasjon imorra. Så det blir nok ei stønn til jeg får lagt ut bilde®

Knipas analogt, så jeg får ikke sett på bildene før imorra uansett.

Utrolig spent, for pga de enorme hastighetene på disse små bilene er det utrolig vanskelig å knipse. Gikk myyyye film idag ja:cool:

Ble et lite antiklimaks etter finalen da beste nordmann, Knut Eriksen, ble diska pga 1 centiliter for stor fueltank. Ble dermed forskjøvet fra fjerdeplass til tiende og siste plass i finalen. Likevel det beste norske resultatet noensinne innen rc-bil. Dette er jo den tøffeste klassen.

Ingen i juryen trodde han hadde jukset bevisst, ei heller tjent på det, men reglene måtte jo følges!

Uansett var det utrolig rått å studere både kjøring, teknikk på bilene og den spente stemningen i depotet med proffkjørere fra Europa mod norske "amatører".

Motorene varver over 45.000 rpm, er på 3,5cc og yter 3 hk.

0-100 på 1,3!!!

En bil slo borti blitzen min før den føyk kast i kast like forbi hodet mitt da jeg lå i svingen, men det gikk bra! Lå jo der på eget ansvar med løpsledelsens velsignelse...

Tror dette blir en fet reportasje i Autofil!

Og all ære til arrangørene for et bra gjennomført mesterskap!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider