maxmarius Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 idag har jeg montert justerbar btr på biln, stilte den på 3,8 bar i grunntrykk uten vakum,da det va orginalt med 2,8 bar uten vakum men sliter litt med at med den nye turboen så klarer ikke jeg å ladde under 1 kg, så jeg har dreve å testa litt idag, jeg har da 1 kg allerede på 2500 omdr, å når jeg kommer på 5500 så begynner trykke og stige, ender på 1,25 bar når turtalssperra slår inn, testn er på 3 gear, men probleme er att jeg fåt tennings bank da trykke når 1,25 bar, er det så at neste steg for meg må bli bensinpompe og dyser?? monterte også idag justerbar tenning for å sjå korr det gjikk, for med den orginale tenninga så hadde jeg 23grader fortenning, justerte da ned til 14 grader fortenning, men da gjikk biln ræva drog utruli dåli, så jeg tok kveld da, men jeg tenkte jeg sku prøve og justere den til 20 grader, kansje det går med det ladde trykke da?? hva tror du?? probleme er vell at jeg har for lite bensin, har en orginal 740 tic pompe, og den klarer ikke å levere nokk til til det trykket.? fikk pris på ny bensinpompe idag 2500+mva og dyser komm på 900+ mva, men da hadde jeg bensin til 400 hk.. bcb bildeler dyrt?, specs på motor, fk bunndel,porta 530 topp, med vx kam,fk grenrør, ny turbo fra iglebaek, prepp flow 300+ hk.. 3" jt eksos, stoor intercooler montert.. har komplett 740 et insprut som er chippa. tips om va du hadde villa gjort??:thumber det noe effekt å hente på å bytte luftmengde måler? fra orginal 740 turbo, til foreksempel en masse måler fra bmw, såg det va en som hadde tatt massemåleren fra en bmw732, det er vell ikke noe å hente eller?? mange spm hær, men jeg setter pris på om noen vill svare meg.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hmm, flaskehalsen er delt opp på flere komponenter : har du org ET dyser? skaff deg noen større, evt still opp bensintrykket enda mer, får ikke satt turboen under 1bar? rart. er nok ikke noe poeng å bytte Lmm en. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hmm, flaskehalsen er delt opp på flere komponenter :har du org ET dyser? skaff deg noen større, evt still opp bensintrykket enda mer, får ikke satt turboen under 1bar? rart. er nok ikke noe poeng å bytte Lmm en. okey, så lmm er den samme jah.. ..ja er orginale et dyser som er grønn?.wasgaten er en 34 så den er ganske hard, så jeg klarer ikke å stille ned mere en 1kg,vor finner jeg noen bra dyser da? til en bra pris? utom der jeg har fått en pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hvis du ikke får lada under 1 bar så har du enten noen vakumlekkasjer til wastegateklokka, for liten wastegate eller justert den for stram. Hvordan prøver du å stille trykket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.