Krishell Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Jeg satte diodene mot plastiken. men de lyste ikke så bra. så jeg tok litt pussepapir på diodene så de ville skinne litt mer rundt om. dette hjalp endel. Men jeg syns det lyser litt forsvakt lys enda. kan ta bilder i kveld når det blir litt mørkere. Skal prøve meg frem litt mer i morgen med å plasere diodene "inni" plastiken. bore hull og montere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Da var det fikset! Fikk skrudd ut instrumentpanelet og byttet pære. Er det egentlig meningen at man skal bytte hele greia, med den svarte holderen til pæra? Jeg reiv hvertfall ut den gamle pæra og monterte en ny inni - bare tvinna lederne litt fast i metallet på hver sin side. Det har vært endel situasjoner hvor jeg har savnet lys i tempmåleren, men nå er jo alt i orden :) Fint om du kommer med videre tilbakemeldinger ang diodene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 tror nok man skal bytte hele skiten ja. siden det står bosh(?) ellerno på den. jeg fikk hvertfall ikke ut pæra hel hehe. ja tempmålern er fin å ha. lurer bare på hva som er galt med min. Kommer med mer oppdateringer i morgen om blått lys. skal teste ut litt div saker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Da gjorde vi sikkert det samme. Pæra ville ikke ut, så den ble bent ut og knust med en leatherman... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Noe fremgang? Jeg er spent på å se hvordan det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ingen fremgang desverre. tror diodene mine lyser fordårlig :( skal sjekke litt på elfa sine hjemmesider etterpå tenkte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 For motivasjonens skyld legger jeg ut et par bilder jeg fant på nett. Jeg synes blått lys kan bli litt rånete, men dette var veldig pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 jepp pent det der. mulig inn til oslo etterpå å sjekke i no el shapper om de har noe sterkere leds. eller microplex i sarp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Disse passer til 740, såvidt jeg husker. http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_25&products_id=40 Han holder til på Lilletrøm. Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Er det noe vanskeligå få til blått på andre steder? F.eks. el.vindubrytere, setevarmebryter og de andre bryterne under instrumentpanelet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Skal være greit det. Det sitter vel en pære bak bryterne ved rattet, også er jeg usikker på hvor mange det sitter i varmeapparatet. Tenker du på lyset som er i selve knappen? Det røde? Tror det skal gå ann å bytte og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 de greiene han karn solgte så jo greit ut egentlig. fått kontakt med han? lillestrøm er jo ikke så langt unna heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har prata med han en gang for lenge siden. Skal ta kontakt når jeg kommer hjem. Dvs om to uker. Bare kom med updates om du gjør noe mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Her er en svenske som har gjort det samme. http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=126207 Hvis vi finner ut hvilken sokkel det er på 940en, så er det kjempeenkelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 noen spom kan ta frem multimeteret og måle litt for meg? har bytta til 90 dash i min nå, og da hade det vært greit å fått tempmåler og..regner med det er pluss,minus,og giveren, men hva er den siste til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg