farlig Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Var det lys i tempmåleren da bilen var ny? Er det en pære som har gått, eller skal det være sånn? Må vel ut med hele instrumentpanelet for å bytte evnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er det ute temp du mener, trenger du bare og ta ned dekselet under rattstammen.Det er lys ja men nesten alle 940 jeg har sett på har gåen pære i utetempen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Herlig! Vet du hva slags pære som sitter der og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 pærene ryker " alltid " på 940 der. eller, er ofte bare dårlig kontakt fordi pære " sitter ovenifra og ned". Det er en liten pære( tror det er samme som sitter i resten av instrumentpanelet. ofte hjelper det bare med å vri litt på pæreholdern fordi det er dårlig kontakt. jeg skal bytte min en dag fordi den sier det er -_-/# grader ute, kan sjekke pære type da. ellers tar det deg 3min å sjekke selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Si i fra hvis du finner det ut. Har lagt igjen torx nøkkelen min 50 min unna her jeg er nå... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 12v 1.2a ( vet ikke navnet desverre ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Se der ja! Jeg var akkurat ute og kjente etter, og jeg kommer såvidt ikke til. Det spørs om jeg ikke må ut med hele panelet, evnt ut med tempmåleren bare. Hva er trikset for å få ut instrumentpanelet på denne bilen? På 740en var det jo bare å skru rett ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nå har jeg testet litt, men får ikke instrumentpanelet ut. Jeg har stukket skrujern inn i de hullene på siden, men panelet rikker seg ikke. Hvordan får man skrudd ut dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ta et lite skrujern og stikk inn i ene hullet. langt inn så du får bendt tappen bakover. så dra ut. da følger den andre siden med også. så er det 6 torx skruer så er alt ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Takk skal du ha! Fikk det til nå - jeg hadde brukt for lite makt på skrujernet. Da blir det pæreskift og litt rengjøring. Erfaring med dioder bak der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nope, sorry. men skulle til å spørre om det samme :) Skulle hatt no 12v dioder eller seriekoblet (?) 3stk 3.3v dioder på resten av dashn også.. hmms. noe å gjøre i morra kanskje.. clasholson får nok besøk i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Da har jeg vært på clasolson å kjøpt masse dritt jeg ikke trenger for å få blåttlys i dashn. kommer med bilder senere i dag hvis det blir bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Bra! Venter i spenning på bilder. Er det ikke ett grønnt filter bak der? Fjerner du det, eller setter du bare i blå dioder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 er bare pærer som lyser på no plastik som girlys til målerne. ( hvertfall på denne og min forgje (95mod). jeg tester meg litt frem med div motstander etc nå. måtte ta pause fra lodderøyk :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Fjerner du den plastikken, eller hva gjør du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg