Gå til innhold

Bakrutespoiler på superstyling.no

Ranger emnet


BMWCruiser

Anbefalte innlegg

den var absolutt ikke kul..da er den org spoileren mye kulere..ikke kjøp en så tynn binge da..og ikke kjøp en vinge i glassfiber..akkurat det suger med glassfiber der synes jeg...

 

hmm..Hvor mange takvinger får du i plast !? Er vel et fåtall som kommer i plast..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, får den for ca. 1750,- med VACN rabatter og da er den ferdig grunna og klar til lakkering :D:D Og er i mine øyne den fineste spoileren til Golf :D

 

Okai, men hvor selger de denne vingen originalt til 1800 ? Fant ingen på NBS...

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

originalt=møller hellothere har en slik på min.. anbefaler den!

 

bilde: http://i111.photobucket.com/albums/n127/hamansen/Bilde001.jpg "litt" dårlig vinkling:crazysant

 

Hmmm....så du mener en original vinge fra møller er billigere enn en fra Norsk Bildelsenter? Det hadde jo ikke gjort noe hvis det er tilfelle? :D

 

Synes denne er ganske fin, men koster jo 3000 kr...

06686_2.jpg

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

originalt=møller hellothere har en slik på min.. anbefaler den!

 

bilde: http://i111.photobucket.com/albums/n127/hamansen/Bilde001.jpg "litt" dårlig vinkling:crazysant

 

Sinnsykt tøff bil du har forresten! Egen tråd om den eller?

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....så du mener en original vinge fra møller er billigere enn en fra Norsk Bildelsenter? Det hadde jo ikke gjort noe hvis det er tilfelle? :D

 

Synes denne er ganske fin, men koster jo 3000 kr...

06686_2.jpg

 

 

vet ikke hva som er billigst av de, men jeg anbefaler hvertfall den originale som du får hos møller..kan sikkert undersøke pris for deg, jobber på møller, men har ferie for tiden..:titties:

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår