kenut Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har byttet motor i min Volvo 440 Turbo 1989 modell. Først etter mye knøing så startet bilen, men stoppet etter en stund. Nå er bilen slik at den stopper med en gang jeg starter den. Nesten som om man vrir av nøkkelen igjen. Motor er fra 1989 og har samme serienummer på styringsboksen. Laddetrykksregulatoren er ødelagt, men dette skal vel ikke ha noe å si på tomgang. Hvis jeg tørker av pluggene, starter motoren å går i 5-10 sek. Og pluggene er full av sot. Bilen spytter også bensin ut av eksosen, så det er tydelig at bilen for nok bensin:P Noen som har vært borti lignende saker? eller kan ha en ide om hva som er problemet. Bensintrykksregulatoren er prøvd byttet, så den er det ikke. Går det forresten å ta diagnosesjekk på denne bilen? På forhånd takk for svar! Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ingen? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hjelp. Ingen som har peiling? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Er ingen enkel måte å ta diagnoe på den modellen nei. Hva som kan være feil er sannelig ikke enkelt å skjønne. Kan jo heller ikke tenke meg at ladetrykksregulatoren skulle ødelegge så mye, men hvem vet. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Laddetrykksregulatroen er fikset nå. Men bilen har akkurat samme oppførsel. Tenker nå på å selge bilen, har behov for ny bil. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg