willspitz Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Noen her som har bytta foringen på w124? De som sitter på bærebruene eller hva det kalles?! Men er de kjipe å få ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Noen her som har bytta foringen på w124? De som sitter på bærebruene eller hva det kalles?! Men er de kjipe å få ut? Hvis det er bærebru foran du tenker på, så må di presse ut :( Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 tenker du på de som holder opp hele bakenden så bytta jeg disse på en 250td. enkel jobb:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willspitz Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 tenker du på de som holder opp hele bakenden så bytta jeg disse på en 250td.enkel jobb:D Nei ikke hovedforingene men de som holder de bruene som bla fjærene hviler på bak, de som sitter nærmest midten av bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Nei ikke hovedforingene men de som holder de bruene som bla fjærene hviler på bak, de som sitter nærmest midten av bilen! Jeg tok bare av hele bærebrua, la den på ei skrustikke og fant ei pipe som passet i hullet å banket ut foringa. Ha litt olje på den nye foringa før du banker den inn igjen, så du ikke risikerer å banke den i stykker :m'm: Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg