Brandtenborg Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Nå selges Golfen! Annonsen ligger her. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 du ga 5000 17. juli og trur du får 15.000 nå? Skal jeg selge Mazdaen min for 100.000 jeg nå da? :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Hva han er gitt er vel uvensentlig....:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 har vel sikkert gjort litt med bilen såvidt jeg husker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 ElectronicMix: Om du ikke vet det, så kjøper og selger jeg biler på si. Det er en del av hobbyen min. Når jeg kjøpte den bilen, var det en riktig pris på den fordi den ikke var i kjørbar stand. Nå er den fullt brukbar og da blir det jo en helt annen pris. Og om du får 100.000 kr for Mazdaen er det vel ikke noe som er bedre enn det?? nitewlkr: Helt riktig. Samme hva jeg har gitt for den bare jeg får ca det jeg vil ha nå. Har jo kosta pån litt da. :) pahf Jeg har gjort litt med bilen ja. Jeg har banka ut skaden bak (ble ikke så pent, men bedre enn det var..), Byttet bakluke, begge baklyktene, dørhåndtak og grillen under fangeren foran. Har også lakkert det som måtte lakkeres. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Da er bilen solgt! Fikk 11.000 kr for den! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg