Gå til innhold

Familiemegan vrak!:(

Ranger emnet


FastOmega

Anbefalte innlegg

Men dette er jo en solskinns historie spør du meg, alle er like hele og føreren(fosikringen event) av hengeren må dekke det hele:)

 

Problemet er at jeg akkurat har kjøpt bilen og betalte ganske greit for å få en omega som ikke var spist opp av rust. Den "markedsprisen" som forsikringselskapet opererer etter er ikke er realistisk i det hele tatt. Felg og dekk gikk til helvete og bilen har jeg skiftet deler for opptil 20000 i tillegg til felger, dekk, frontrute, interiør og annet. Blir bilen kondemnert er det snakk om at jeg kan tape opptil 50000 på dette.. Skal du ha solskinnshistorie kan du lese ole brumm. For dette er vaffal ikke en. Jeg sitter igjen helt uskyldig og må ta bussen.

 

Men som sagt. Heldig at gikk bra med de som satt i bilen..

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. var det din bil. jeg var å kikket på denne bilen her om dagen. dønn strøken. jeg trodde også at det var lotusen som er i området med en gang. ( da jeg leste avisa..)

 

Men så så jeg at det mangle breddere å slikt.

men fikk du ikke mere enn 20 000?

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. var det din bil. jeg var å kikket på denne bilen her om dagen. dønn strøken. jeg trodde også at det var lotusen som er i området med en gang. ( da jeg leste avisa..)

 

Men så så jeg at det mangle breddere å slikt.

men fikk du ikke mere enn 20 000?

 

Nei, jeg har ikke fått noe takst på den ennå.. det skjer på mandag. Jeg håper bare den blir fikset. Det med 20000 er noe hva jeg har brukt til "slitedeler" til den. Jeg gav 37k for bilen og totalen på hva den er påkostet inkl. prisen på bilen er over 80k. Dette vil jeg aldri få igjen, men det skal jo være sagt at jeg får jo beholde vraket uansett.. Jeg krysser fingerne frem til mandag for at den blir rettet opp igjen!:) De virker meget positive på tlf'en.

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser ikke hvor omfattende skadene er på det bildet.. A og b stolpe har fått seg en trøkk.. da skal det litt til en bare å skifte dører osv. Skulle egentlig få tlf idag, men må nok vente en dag til. Blir bilen kondemnert, kommer i allefall prosjektet fort på veien!:)

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår