Gå til innhold

Selges: Golf 2 GTI 8v deler! Går på skroten 30/10-06

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja...har ein Gti 8v eg lurer på å selge i deler, iallefall sjå om de e nåkke interesse for nåkken deler! Får begynne ein plass:

 

- 90" fangere med G60(?) lippe framme! Inkl. tåkelys (men det eine har knust glass)---SOLGT!

- Baklykter ala G60 (øvre del sorte) Orginale-----SOLGT!

- Eblemfri grill 3 store riller!---SOLGT!

- Mono visker!----SOLGT!

- GTI hjulbuelister!----SOLGT!

 

Osv.

 

Kom med bud, eller spør om de e nåkke anna dere trenger....

 

Edit 28/9: Fremdeles masse deler, corrado baksete + litt interiør + motor...går billigt, eventuelt nåkken som vil ha resten komplett...

 

Edit 25/10: Då er mest sannsynlig motor,understell og ledningsnett solgt, viss det er nåkken andre som vil ha nåkke må de sei ifrå snart, i løpet av helge går bilen på skroten...bere til å spørre....

 

 

 

 

Send Pm/mail for pris.....

 

Mail: erik_o_2002@hotmail.com

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du vil ikkje ha heile motoren då??hehe!Håpte på å iallefall få selga motor mest mulig komplett,visst nåkken eventuelt vil bygga om 1.6 el lignende, men viss da ikkje blir nåkken interesse for da blir bilen bere plukka i fillebiter!

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få lagt ut litt bilder i løpet av dagen!

 

 

 

Har ikkje tenkt på pris på motoren, e ikkje sikker på ka de e verdt disse motorene! Litt usikker på km. stand, bil har gått 250000km, men han eg kjøpte bilen av hevda motor va bytta og den var 88mod!(bil 84) Motoren ser bra ut, altså lite oljesvetting! Skal sjå om eg får den i gang ein av dagane!(må fikse ei bensinpumpe) Har ikkje lyst å selge nåkke eg ikkje veit funka skikkelig!

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder! Får legge til at alle deler står på bilen, som er komplett, så de må demonteres, nåkke eg tar etterkvart som folk vil ha nåkke!

 

Kan eventuelt bytte noe mot nåkke gøy til Vectra A!

 

Grill og framfanger:

DSCN2836.jpg

 

 

Monovisker:

DSCN2837.jpg

 

 

Hjulbuelister:

DSCN2838.jpg

 

Bakfanger:

DSCN2839.jpg

 

Baklys:

DSCN2840.jpg

 

Motor:

DSCN2841.jpg

 

 

 

Så bare kom med bud.......:)

 

Forresten, de hjulbuelistene ser heile ut, lakk har flassa litt på de bak men....

 

Ellers nåkke....komme ikkje på meir i farten! Som sagt, bere spør....

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som allerede nevnt, viss nåkken e intressert i komplett motor med ledningsnett så skal de få kjøpa alt, men viss ikkje da skjer så selges den bit for bit....så eg av venter heller litt og ser før eg selge motordeler i så oppstykka....

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår