Autotune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Han som eier bilen vet vel det. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 det der er noe av det tøffeste jeg har sett av corrado... de lyktene der skulle jeg likt å vist hvor kom fra.noen som har no forslag om hvor de kan komme fra????? ser ut som han har forlenget grillen ut over originallyktene, men vet ikke. stilig med skikkelig race utseende på corrado.. sjelden en ser det her i norge i hvertfall.. lurte på en ting da, har ikke sett noe kommentar om det i tråden.. hvorfor ikke dører i carbon? siden du faktisk går så drastisk til verks med vektredusering at du bytter taket til carbon ville jeg tro dørene var med på lista litt før taket? de er jo rimelig tunge originalt, så ville spare endel vekt på å bytte de ut med et tomt carbonskall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 hei folkens! grillen er forlenget ja lyktene kommer fra en vw å det er det jeg vill si. ang dørene så er vekten redusert allerede innmaten i dørene er tatt bort, kun en carbon plate på døra innvendig.motoren er ikke 100 % ferdig enda. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-G60 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Helt sinnsyk bil du har:yodude: regner med at du skal på noen banetreff?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Blir den klar til 10.Mai? Blir du da med å puttrer rundt på Rudskogen?:happyhappy: Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg