grandre Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Noen som veit hvor man får kjøpt kromma eller karbon lister? Har bare det båtinteriøret som jeg overhodet ikke syns passer i en bil :iconsm Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 I know, ta med deg listene å gå til en proff lakkforhalder ;) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Eller lakkere sjøl, eller kanskje trekke med svart vinyl hadde vært kult. Noen som har gjort noe likanes? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Er vel ingen som aner hvordan listene er festa? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=tek=- Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Er vel ingen som aner hvordan listene er festa? listene er festet med klips vist jeg ikke tar helt 100% feil. jeg var å så på en a4 som var rulla om det var noen deler å hente, å da mener jeg å huske at de var festa med klips. Siter -Lexus IS200 sport [x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 om du ikke gidder pelle dem av, kan du bestille en type klistremerke som du setter over listene. Fåes kjøpt her: http://www.vipauto.no/ Har ikke prøvd dette, så vet ikke hvordan det er.. Lurer selv på å pusse ned mine og lakkere i bilens farge... men får se på det. har jo Carbon lister.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ang de klistregreiene... Bestilte et sett på ebay. Betalte vel 1200 kroner. Var i børsta alu. Tanken er god, men fungerer ikke i praksis. Passform er ikke perfekt, og man ser lett at dette ikke er org. Etter min mening, så er nye lister eneste løsning. Second best er å lakke de du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ang de klistregreiene... Bestilte et sett på ebay. Betalte vel 1200 kroner. Var i børsta alu. Tanken er god, men fungerer ikke i praksis. Passform er ikke perfekt, og man ser lett at dette ikke er org. Etter min mening, så er nye lister eneste løsning. Second best er å lakke de du har... Jepp det var det jeg også tenkte. Tror jeg går for å lakkere i bilens farge Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ingen som tilfeldigvis veit hvordan man tar av den avlange klumpen som sitter fastmontert bakpå ene seteryggen? Den som man kan dra opp netting og feste på begge sider.. Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ingen som tilfeldigvis veit hvordan man tar av den avlange klumpen som sitter fastmontert bakpå ene seteryggen? Den som man kan dra opp netting og feste på begge sider.. Rolloen ser ut til å være skrudd fra undersiden (når ryggen er i normalstilling). Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Fant det ut nå, den satt på skinner så var bare å skli den av, hehe Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg